Dålig uppdatering!

Japp, har vart kass på uppdatering nu.. men de är bara för att min syster är hemma från england, och vem vet när ja får träffa henne nästa gång, så de är bäst att umgås me henne så mkt som möjligt :))

Igår var vi på universeum, och sen gick vi en sväng på stan, de var ju student där nere igår, så de var studenter över allt :)) Efter de åkte vi till Caroline o hälsade på! Så fint hus!!  :)

Helgen har vart mkt bra! I fredags så var vi hemma hos mamma, kalas för lilla Oscar :) I lördags var det trollhättecruisingen.. :) Hur kul som helst även fast de regna.. :) haha Å söndags var vi på dop för lille Eddie. :)

Idag ska ja till BVC o Barnläkarn.. :) Hoppas jag kan få ngt intyg att de verkligen är ngt fel på K.. me hennes hosta o de.. :) Å  i natt ska jag sova hos karro, vi ska ha filmkväll i kväll ;) så de ska bli mysigt! <3

Nu är det även officelt att vi ska flytta, vi vet bara inte riktigt när och så.. :) Å då hoppas jag på lite mer besök från alla, eftersom de är lite mer centralt ;)

Ne nu ska ja sova en stund till tror ja :) men nu fick du lite upptadering amanda ;)

Pussssssss



Kommentarer
Amanda

Tack sara j <3 du är helt wonderbar. :-) ha en otroligt mysig kväll :-) å pussa lilla k från mig <3 love ta <3

2011-05-31 @ 10:56:32
Anonym

Så himla glad för eran skull!!! :) <3

2011-06-01 @ 15:05:36
URL: http://fineobella.blogg.se/
Anna-Lena- mamma till Elias och Liam

Vart är de ni ska flytta?



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0