Hello.. :)

Ska åka in till stan en snabbis å hämta lite delar till huth som han ska ha till IHN.. Efter de tänkte ja dra en snabbis till torp å se om ja kan hitta ngn jeans jacka, ska ju få de i morsdag present ;) Å sen ska ja köpa mej en långklänning inne på gina tricot.. ja tycker de är såå fint me långklänningar!! :)))

Mina skor från Nelly borde komma idag, hoppas ja :) Å sen kommer la klänningen ja beställt imorn.. :)

Denna månad tar ja bara ut 2 dagar i veckan från min föräldrapeng, eftersom ja får tillbaka på skatten :)) Bra å spara på lite dagar!! :))

Ne nu ska jag platta håret!! :)

Ngn som har en locktång ja kan låna på lördag?? Jag har ju en egen men den är kass! :) Jag vill ju ha dom dära Hollywood lockarna ;)

Pusssssssss


Kommentarer
kine

Hmm, jag har nog tre stycken! :)

2011-05-25 @ 11:00:43
URL: http://kiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0