Min bebis..

Har blivit stor! :)

Idag har hon lärt sig att peka på lampan :)

Å sen fick hon ju sin första tand den 9 maj :)

Nu väntar ja bara på att hon ska lära sig att krypa å sen förhoppningsvis lära sig att gå :) Jag vill ju att hon ska gå till böda ;) men de kan ja nog kanske glömma ;)

Hon är iaf dunder förkyld igen :( så natten har inte vart så rolig! :( Hon vaknar å gallskriker för att hon inte kan andas stackarn :( Jag fattar inte när vi ska bli av med den här jävla förkylningen?!! Fan 3 månader nu!!
Får hoppas att hostan inte börjar bli jobbig igen bara.. Den brukar ju bli som värst när snuvan går över.. blä!

Imorgon ska vi åka å kolla på huset, å sen på en ny lägenhet :D

På fredag kommer brudarna hit när pojkarna åker till Lidköping :) Kine ska sätta i mitt löshår oxå :D

På lördag morgon ska ja fixa naglarna på sandra till balen, och sen på eftermiddagen ska vi åka ut till gustavsberg å titta på mina fina vänner :)))))

Å på söndag vet ja inte va som händer... :) En fullspäckad helg iaf, å ja längtar!!

Ne nu ska jag göra mej iodrning.. Hoppas på att min klänning kommer idag från Nelly! :D

Pusssssssssssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0