Neeej.. :)

Jag är inte sur på någon, hade bara en allmänt dålig dag igår, å visst måste man få ha sådana oxå!! :)


Längtar tills på fredag!! Då ska äntligen mitt löshår i!!! De ska bli så kul å se om ja passar i det!! :D

Beställde en ny klänning från nelly.com igår, vet egentligen inte om ja gillar den :) men de återstår att se när den kommer :) Tänkte köpa mej ett par snygga skor till å en jeans jacka, så kan de nog bli snyggt! :))

Jag å fine började ju me Nutrilett igår oxå :) Måste ju bli av med mina 6 kg fort så de var de enda alternativet :) Får hoppas på de bästa!! :)


Idag ska ja in till öppna å åka förbi mamma å se om hon fick köpt ngt fint till mig igår på ullared, tydligen massa träningskläder, å de är ju precis va ja behöver :D Ikväll blirre Zumba :D

PUSSSSSSSSS



Så ser den ut, så nu ska vi bara se hur den ser ut på :) Ja tyckte iaf den var sommrig och så :)))

Pusssss





Kommentarer
Anonym

Klart man måste få ha sånna dagar! Klänningen va jätte söt!! :)

2011-05-17 @ 08:59:18
URL: http://fineobella.blogg.se/
kine

Åhh vad min klänning <33

Jag försöker få tag i en sådan tång <333 ska kolla när jag kommer hem idag :)

2011-05-17 @ 10:42:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0