Slappar söndag!!

Idag är huth å kör grus för Josefin å Niklas, å ja har vart ute på torp en sväng  å köpt hårprodukter till mitt nya långa hår ;)
De är ju inte billigt precis! Fy fan!!

I fredags var mina älskade tjejor här medans pojkarna var i Lidköping å kikade på traktor pulling...
Så kine satte i mitt hår, och sen fixade ja malins naglar mitt i natten :) Gick iaf å  la mej halv 4, å sen kl 7 igen var ja hos sandra å skulle fixa hennes naglar :)

Sen åkte vi en sväng in till stan å träffade huths morfar och morbror som var här från tyskland :) å efter de åkte vi till gustavsberg å kollade på mina fina vänner när dom skulle på bal! Å dom var såå fina allihopa!! :) Å efter de så åkte vi till Kungälv en stund å tittade på Cruisingen.. Å sen vid 21, va vi hemma å igen, å ja va sjukt trött så ja la mej faktiskt då.. :)

Ne nu skulle ja egenligen behöva städa, om ja orkar.. haha

Gud va ja längtar till nästa helg!! Ska bli så skojsigt!! :))


På torsdag kommer Karro!!:D 8 måndader sen ja träffa er så de ska bli såå skoj!! :))

Pussssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0