Träningen..

Var sjukt skön idag!! Kände att ja verkligen behövde det mer en aldrig förr idag!! :)

Väntar på min man som är å grejjar med IHn inför helgen.. så ja kan åka å sola :) De värsta är att de ska antagligen regna lite på lördag... suck hoppas prognosen ändras, jaja annars får väl kapellet på :D Me lite öl så ska allt lösa sej! :) Ska iaf bli sjukt skoj å som ja har väntat på den här dagen! :))

Har vart inne på öppna idag.. :) så mysigt!! Jag älskar att gå dit på tisdagar när det är ung föräldrar grupp :))


Ne nu ska ja duscha innan ja solar, visste ni det, att man inte ska sola å sen duscha, varför vet ja inte, men de var ngn som sa de till mej ngn gång, så ja duschar alltid innan jag solar... :) haha de va malle som sa de tror ja! Ja kommer du ihåg det?? ;))

Pusssssssssssssss



Kommentarer
sandra

ledsen att jag inte hann till öppna inte varit där på 2 veckor :(



Men det tog ju såå lång tid oss Barnmorskan.



Älskar dig Pussss

2011-05-24 @ 21:35:42
kine

Det är pga att färgen försvinner om man duschar direkt efter :( det tar ett tag innan färgen fester sig ordentligt. Ett tecken på det är när man kommer ur solariumet kan man känna att man inte alls blev brun, men efter några timmar blir man brunare än direkt efter solningen ;)

2011-05-24 @ 22:06:27
URL: http://kiie.blogg.se/
Anonym

dagens myt ;)

2011-05-24 @ 22:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0