Borde nog sova..

Ska ju till ullared imorn! :) Men är inte de minsta trött!

Idag har vi inte gjort ngt vettigt alls, fått upp lite julpynt i fönstrerna.. och tänt adventsljusstaken :) den nya fina från PH!

å nu på kvällen har vi bara gosat framför tv:n hela la familia! <3:)

Helgen har vart väldigt lugn! Å tack för det!!! :) Den här veckan har vart en toppen vecka med hög försäljning! :D


Denna vecka ska jag bara ut på fredag å sälja, ska till Munkedal, har aldrig vart i munkedal typ, så de ska bli spännande å se om jag hittar, åt vilket håll ligger det?? haha skönt å ha hela helgen ledig efter det iaf! :)

Imorn ska jag träna, äntligen!! Förra vecka var jag ju sjuk!!!

Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0