Hello! :)

Håller på å julstädar, kan man kalla det för det? Julsakerna åker ju inte upp fören om en vecka.. :)

Jag å sandra åker ju till Ullared på måndag! Ska bli så skoj! Hitta en massa julklappar å julinredning står på min lista!! :)
Måste ju få fram alla julsaker som står längst underst på toaletten, som just för tillfället är vårat förråd! haha

Igår var jag hos mia på perfect home, fick ju med mej lite grejjer hem som vanligt när jag är där :) så snäll!!

Min hals vill inte alls vara med mej iaf, låter som en höna när jag pratar, haha hoppas de ska gå bra imorn på partyt! :) Jag tror jag pratar för mkt helt enkelt!! :)

Imorgon kommer grejjerna jag har beställt från PH!! Kul! :)


Pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0