hello :)


Ska snart åka in till öppna, å sen tänkte jag sola en sväng. :) Å sen ut till ÖoB en snabbis!

igår kväll var jag inne å träna, var bara ja å en kille till på hela gymmet! Så underbart å bara kunna strosa runt helt själv! Å kunna använda vilka maskiner man vill! :)

Å idag har jag pratat med min syster Karolina i hur många timmar som helst, Å VA JAG ÄLSKAR DEJ!! <3 Så skönt å kunna prata om precis allt!

Har förövrigt gått ner 11 kg nu, bara 4 kvar!! :))

Här får ni en dagens oxå!
Ska försöka bli bättre med det, för jag tycker de själv är roligast att kika på när jag läser bloggar!



Pusss


Kommentarer
Anonym

va snygg du e!! Skit snygg verkligen!!

2011-11-13 @ 00:41:40
URL: http://fineobella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0