En dag på torp med min lilla dotter :)

Idag har jag å Kaylie vart på torp å handlat lite grann både till mig å till henne :)

Så skönt för det var inte alls så mkt folk.. :)


Sitter nu å kikar i Perfect homes katalog.. :) blir helt sjuk på allt fint, skulle kunna köpa in allt tror jag! :) haha

Ne nu blir det tvtittande med min älskade lilla familj :) <3








Åh just nu sitter jag å läser i Perfect Homes katalog, vill ha allt!! Såå fina saker!!

Glöm inte å ring mej eller (skriv här så kontaktar jag er) om ni är intresserade att köpa deras fina saker ;) Eller om ni vill ha ett party, där du får en eller 2 värdinnagåvor. :) å upp till 4 saker i katalogen till halva priset ( beroende hur mkt du säljer för )



www.perfecthome.se

Pusssssssssssss


Kommentarer
Anonym

Gud va kul då gumman!! Hade ingen aning om att du ville hålla på med sånt här! :) Jag provar att ringa dig imorgon så får du berätta mer :) <3

2011-10-04 @ 22:49:58
URL: http://fineobella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0