Grattis!!! :)

Kine å Andreas till lilla Eline! :) <3 född den 28/10 :) så mysigt!!

Vill oxå igen!!! Haha Ne nu ska jag allt vänta ett par år till ;)

Har precis kommit in från Sandra å robin har kollat på världens äckligaste skräckfilm, dom åt ju typ bara upp varandra!

Igår hade jag Perfect Home party, var dock inte så många som kom som jag hade tänkt mig, men vi kör påt igen den 26/11 å hoppas att folk kan komma då! ;)

På torsdag ska jag ut å ha mitt första "riktiga" party! Ska bli kul!! :)

Idag har jag förövrigt bara städat hemma å nördat serien svenska hjärtan! Så jäkla bra!!

Imorn kommer min älskade mormor hit på en fika! :) annars inget planerat! :)

Pussss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0