Gudars!!

Sicken dålig uppdatering!

Skulle vart in till Öppna förskolan idag, men mitt hjärta har feber :( Så de blir det inte! Men (tur) är har Eddie oxå feber så då kan vi umgås lite med dom ändå! :)

Igår åkte jag mellan mej å morsan hela dan, å tvättade! Så nu har jag inte alls lika mkt tvätt kvar! Å jag lovar att jag hade sjuuukt mkt!! Tror jag tvättade 6 eller 7 tvättar igår!

Helgen har vart sjukt bra! Fredags var vi över hos sandra å robin och åt thai mat, å sen på lördagen var vi på fest hos alisa som fyllde 20, började bra, men slutade mindre bra med slagsmål å stulna telefoner, osv, finns verkligen idoter till allt!!

Har ju egentligen min invägningsdag idag, men jag struntar i de idag, för jag har vart grymt onyttig i helgen! Förra veckan vägde jag iaf 60,9! haha! :)

Idag ska jag träna när huth kommer hem! :)

På fredag ska jag ha värdinneparty här hemma hos mig för Perfect Home! Så för er som vill komma på det, är dörrarna öppna för alla! ;) har ju knappt några nr kvar på min mobil så ni får bara komma! :)


Ha de fint!

Bilder får ni senare!!

Pussss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0