Hello! :)

Dålig uppdatering här! Skärpning på det!!

Idag har jag å kaylie haft en sån där go hemma dag! Storstädning av hela lägenheten, å såklart filmmys!! <3

Just nu känns mitt liv så fruktansvärt underbart! Man kan ju komma till sånna där punkter i livet då man bara älskar livet så grymt mkt! Just nu har jag ett sånt! :)

Har fått in en hel del demobokningar! Tjhioo! Äntligen händer det ngt i mitt liv som jag tycker ska bli så fruktansvärt skoj!! :) Å lite extra klirr i kassan är aldrig fel!

Men glöm inte att ring mig å boka in en demobokning! :) Ni kan även köpa presentkort utav mig! Å hur bra är inte det?! www.perfecthome.se

Funderar på en värdinneträff här hemma hos mig! Skulle va riktigt skoj!


Helgen har vart väldigt lugn, i fredags bowlade vi, lördags var jag hos mormor hela kvällen å igår var vi över en sväng hos obba å sandra :)

Imorn äre öppna på kvällen, sykväll imorn! Så innan dess blir det blomsterlandet med Sandra å Eddie! :)

Imorn har jag även min invägningsdag! ;) Ska bli spännande å se vad som hänt från förra veckan! Uppdaterar er mer om det imorn!


Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0