Söndagsmys!!

Hej gott folk!

Sitter å kikar runt på en massa kläder på alla tusen internetsidor.. så fick klickat hem en klänning från nelly.com. :)

Converseskor ska min sessa få den här veckan! :) <3

Idag har vi inte gjort mkt, vart på middag hos mamma å pappa! Pratat med pappa om en viktig sak i mitt nya jobb, å jag lyckades, tror jag :) haha Pengar pengar!!

Igår var vi på kalas hos amanda och tony.. :) Satt å prata med Marika om att folk inte fattar att konsult jobb är ett "jobb".. Vi lägger ner en massa tid på det vi gör! Helt klart! Även om man kanske bara är ute ett par timmar bland folk, så är det ju minst 2 timmar hemma med beställningar, utkörningar, och inte tala på all planering!! Så alla konsulter! Jag diggar er!! :) Skit samma vad det är för jobb, det är inkomsten som räknas ;)

Imorgon kommer Mia hit från Perfect home, ska hämta lite kataloger å sånt...

Annars inget planerat! Träna står iaf högst på min lista! Så de ska bli av!! :)

Pussssssss


Kommentarer
Kine

bild på klänningen?:)

2011-10-19 @ 00:06:08
URL: http://kiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0