En dag hos Josefin å bella :)

Hej hej! Dålig uppdatering på senaste! Ska bli bättre på de jag lovar! :)

Idag har vi vart hos fine å bella hela dan :) Så mysigt, typ 2 månaders sen sist vi träffades..

Idag har jag gjort ngt jag har velat göra länge, men vad får ni reda på en annan dag ;)


Imorgon vet jag inte vad det blir, en städdag tror jag :) Å träning på kvällen iaf! :) Blir träning med Sofie på fredag, å de är ju skoj med lite sällskap :)

Jag blir så arg, fan jag tränar minst 2 ggr i veckan å äter hyffsat nyttigt, äter iaf bara fullkornsprodukter å försöker låta bli bröd åså, men så kommer helgerna å jag äter ALLT! typ.. Dricka åså dricker jag ju inte.. men va fan, vikten står helt still! De är så tråkigt när de inte händer ngt!! De kommer väl om ett tag, men inte konstigt man tappar suget när de känns som det inte händer ngt! Den här helgen ska jag låta bli allt som innehåller kolhydrater! Å socker.. åh så surt!! Någon som har ngt tips för att få mej att komma igång igen??? De gick ju så bra där ett tag -9 kg.. men har ju som sagt 6 kg kvar till mitt mål... 6 SEGA KILON!!

Höres!

Pussssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0