Heej

sitter å längtar tillbaka när k var liten... sådär alldeles nyfödd, kollar på alla bilder! Å hon är ju verkligen såå liten! Allt går så fort, alldeles för fort!

Igår skickade jag in papprerna för dagisplats, phu, de tog emot, hon är ju såå liten min älskade lilla Kaylie!! <3 Men för mig ska de bli skönt, å få komma ut i verkligheten igen, å tjäna pengar igen.. :)

På måndag måste jag verkligen ta tag i min träning och matvanor..

Väger fortfarande 64.. Nu MÅSTE jag ner till 57..!
Så har klickat hem en del ifrån fitnessbuktiken.se idag :)

Imorgon ska vi till ullared! Ska köpa en massa nya kläder till k. :)


Ikväll ska alla vänner på bio i Gbg.. Jägarna 2! :) Hoppas den inte är lika hemsk som den första! haha :)

Igår var jag å mamma på perfect homeparty hos moster, så fick köpt en del där med :) Dom har såå mkt fint!!


Pussssssssssss





Åhh va jag älskar dej min lilla tokefia!!! <3<3<3<3


Kommentarer
Anonym

Fasters älskling va länge sen de va jag träffade henne nu!!! <3

2011-09-09 @ 10:46:19
URL: http://fineobella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0