onsdag!

Hello!

Har precis gjort en ny spellista med ännu mer body pump musik! Gud kan ju inte känna annat än att man blir gött taggad på att åka å träna idag med!

Igår var jag på vårdcentralen med K.. Vi åkte ju in på akuten i lördags och fick diagnosen halsfluss, men igår på vårdcentralen så visade sig att hon inte hade det utan en vanlig virus infektion.. Så igår var hon helt frisk, 36, 4 i temp osv..
Nu vet jag iaf att man inte kan lita på dom svenska läkarna!! Eller ja svenska å svenska... -.-
Tur att hon inte ville ha pencelinet! Usch jag blir så arg!

Så igår åkte jag å sandra till öppna :) Lika mysigt som vanligt!! :)

Å sen på kvällen stack jag å träna!:)

Har fortfarande inte fått mitt lilla paket på posten! Hoppas de kommer idag! :)


Ne nu ska jag städa!
Höres senare!!

Pusssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0