Typiskt!

Jag har blivit förkyld! :( skulle tränat idag men hoppade det då :( får bli en promenad ist! :)

Jag kan inte lägga in bilder från blogg appen.. Så gör ett nytt försök idag! :)

Igår var vi inne på öppna förskolan ja å Sandra men Eddie blev dålig så vi fick åka till akuten ist :( lille! <3

Ikväll blirre la tjej kväll då killarna ska till Fredrik på killkväll ;)

Sandra ska visa mej hennes mary kay grejjer, så kanske jag kan få beställt nått om de finns något bra! :)

Ska åka å köpa ett par nya jeans idag å kanske någon ny kofta eller nått, mamma ville åka till Gbg men de orkar ja inte!! :)

Blev överraskad så mkt pengar jag fick denna månad så jag får helt enkelt unna mej något nytt! Å verkligen välbehövligt!! Alla kläder är ju typ för stora, å de är ju iaf ett bra tecken! Haha :D

Höres! :)

Pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0