Hej!

Har verkligen ingen blogglust just för tillfället.. Men vi får ge de en chans! :)

Shit den här dan gick sjukt fort på jobbet! Tycker alltid torsdagarna brukar vara som segast men icke!! :) skönt att det kan kännas så ibland!!

Imorn ska jag jobba 10-19 så efter det tänkte jag åka hem till min älskade dotter och ha lite fredagsmys om hon inte sover då vill säga! Mormor ska ju passa henne imorn!

På lördag blir det kalas för lilla julia som fyller 1 år och på söndag blir det jobb :) så det är min helg! :)

Nu ska jag nana upp tidigt imorgon! :)

Puss å kram!

Lite bilder på kaylie som vi tog hos anette porträttfotograf när hon va en liten plutt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0