En gång

de här är till er som inte förstår, ni som inte förstår hur det är när någon försöker ta MIN dotter ifrån mig, hon som jag har burit i min mage i 9 mån, som jag har fött fram, hon som jag har vart hemma med i 16 mån innan jag började jobba, hon som jag alltid har tagit ansvar för, sett hennes utveckling, vart på BVC med, allt, hela hennes liv! Jag säger inte att ni ska tycka synd om mig, men innan ni förstår vad jag menar, hur det är att bli av med sitt barn, för att någon annan kommer å försöka va hennes mamma.. Så snälla kom tillbaka till mig när ni förstår vad jag menar, hur jag känner det! Mamma är alltid mamma, det är så det är.. <3 Så länge ni inte fattar de så kan ni dra åt skogen!! Kaylie, jag älskar dej!!


Kommentarer
Anonym

Fint skrivet! Stå på dig Sara :)

2012-08-11 @ 13:20:36
Amanda & Emilia <3

Gumman <3. Hon är din & kommer alltid att vara din <3 å ingen annan kommer kunna ta den platsen ifrån dig <3

2012-08-11 @ 16:23:06
Johanna å Meja

Ush fy farao , det måste vara fruktansvärt! Stå på dig för du är en fin mamma och de bästa för din lilla flicka!

2012-08-11 @ 21:09:13
URL: http://behrendtzs.blogg.se
Anonym

Vem är det som försöker ta henne ifrån dig??! :/

2012-08-12 @ 03:05:53
URL: http://Fineobella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0