Läser..

Lite bloggar och har precis gjort lite negerbollar, kaylie sover igen.. Så nu är det bara mysa framför tven i sängen med negerbollar :D får ju passa på, för imorn drar träningen å bantningen igång igen.. Har vart för slapp dom sista veckorna, så har ju gått upp minst 4 kg eller nått..

Snart är det ju sommar och då vill jag ju vara där jag ska vara.. :)

Jag har ju försesten fått tillbaka mitt jobb på Ica, så ska jobba extra å sen hela sommaren! Förrutom dom 2 veckorna vi åker till böda då! Ska bli så gött å tjäna pengar igen så jag kan handla det jag vill, såsom inredning, kläder och diverse...... ;) känns skönt
å ha ett jobb, för det är inte det enklaste!! Jag får ju panik av att gå hemma när kaylie är på dagis!!

Imorgon ska jag ju till studievägledningen! Hoppas jag kommer in på skolan till hösten!

I eftermiddag ska vi på middag på middag till mamma å pappa!

Vi hörs sen!

Pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0