Dålig uppdatering!

Hello gott folk!

Nu vare längesen.. igen!

Idag har vi vart inne på öppna med vännerna :) Kaylie trivs verkligen där, å det är så roligt :) min lilla plutt!

Har även försökt få tag på tanten som har hand om dagisplatserna, men får inget svar, talar in meddelande men ingen som ringer tillbaka.. fan jag blir så less, så jäkla kass stil! Vill ju änna ha in henne ganska snart så jag kan börja söka jobb!

Ni kanske undrar hur det går med min viktnedgång. :) haha 58,5 stog vågen på idag, så nu har jag bara 1,5 kg kvar till mitt mål :) finally!
Tänkte jag skulle ta för å efter bilder imorn.. :) från den dagen jag började banta tills idag, 14 kg lättare :)

Jag å huth äter ju enligt GI metoden, å enligt mig det allra bästa! Man slipper uppblåst mage, + att det går hyffsat snabbt att gå ner i vikt, med hjälp av lite träning! :)

Huth ska gå ner 25 kg, så med GI hoppas jag han lyckas med det :) han är faktiskt jätte duktig!

Vi har ju även köpt en ny bil :) det har jag velat ha länge, å äntligen blev det som jag ville! Å jag älskar den, så skön å köra, å såå fin :)

Å jag undrar en sak med er läsare..
ngn bra sminkbortagning eller något bra som rengör ansiktet som ni kanske använder er av??, har fått så sjukt mkt finnar helt plötsligt som jag aldrig brukar ha! Så behöver verkligen ngt bra som rengör..

Å min tatuering som jag så länge velat ha.. å jag känner liksom att jag behöver lite inspiration, å pengar framför allt.. alla mina pengar lägger jag ju helst på kläder å dylikt till min lilla skatt :)

Ne nu ska jag lägga mig brevid min man å sova :) Godnatt!!

Pussssssssss








Kommentarer
Marika:)

Mary kay!! Inte för att vara sån eller för att jag själv är konsult. Men helt ärligt så är det den bästa hudvården som finns, iallafall för min hud och alla min kunder som också har blivit jättefina sedan de börjat! Du kan ju alltid testa:) btw, de hjälper inte med rengöring, det är fukt din hy vill ha, så börja att tvätta dej varje morgon och kväll och smörj sedan in med en återfuktande ansikts kräm:)) kan säga att jag var finbarn nummer ett, men jag var oxå torraste fittan på jorden, så mitt ansikte dog lite när den, efter 14års uttorkning av alla dess slag t.ex solarium, tandkräm och aco's sår sprit, fick lie efterlängtad fukt;) puss på dej saris!!

2012-01-11 @ 00:04:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0