Förändring!

Shit behöver verkligen förändrig vad det gäller mitt hår... Vill ljusa till det och sätta i nytt löshår! Å denna gång ska de vara lite längre en sist :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Har ingen bil så hemma blir jag ju iaf :)

Ikväll vet jag inte heller vad som händer faktiskt :) träna ska jag iaf göra när huth kommer hem från jobbet med min bil ;)

Ne nu ska jag sätta mig å skriva klart min cv.. För dagisplats fanns det på strumpan till min sessa, alla andra var tydligen fulla!

Åh känns lite vemodigt å lämna henne på dagis samtidigt som det ska bli ganska skönt å komma ut i arbetslivet igen.. Å komma in i ngn rutin igen..

Hörs sen!

Pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0