Nytt år, Nya möjligheter! :)

2011 har vart ett bra år! Kaylie har lärt sig att krypa, att gå och att prata! Lite grann iaf :) Jag har börjat sälja för PH o det har gått riktigt bra!! Nu är det snart dags för mig att lämna henne på dagis å för mig att söka jobb, å förhoppningsvis hitta ett bra o roligt jobb! :) Utbildningen jag vill in på startar inte förens vid januari 2013 i GBG. Så innan dess är min tanke även att jag ska hinna läsa upp natur B på komvux... :) Vi har ju även planer på att flytta så småningom.. Så mitt jobbsökande blir från stenungsund, tjörn o orust till GBG.. :) Ser fram emot ett roligt år!! Böda, massa födelsedagar, å en massa massa roligheter!! Å självklart har jag ju mitt nyårslöfte att se fram emot Beach 2012! haha :) Just för tillfället färgar jag håre, blonda slingor, har städat hela dan efter festen i lördags, så nu är det fint här!! :) Skulle vart barnvakt för lilla Izabella imorn men hon fick feber igen så vi får la se hur de blir med det :) Hörs!! Pusssssssssss


Kommentarer
Lisa

Vad vill du plugga?

2012-01-02 @ 19:06:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0