Perfect Home!

Nu har det vart lugnt på den fronten i 2 veckor, men nu sätter vi igång igen ett tag, hur länge jag håller på till vet jag inte! :) Jag känner liksom att jag har uppnått det jag var ute efter, sälja för 30 000 på 15 veckor, å de har jag gjort, på 6 veckor sålde jag för 34 000 :) så nu äntligen får jag kalla mej själv för konsulent! ;) Å jag är faktiskt stolt över mig själv att jag fixade det!!

Sitter å gör beställningar.. men till mig själv kan jag verkligen inte bestämma mig vad jag vill ha, jag vill ju ha typ hela katalogen, men måste ju behärska mig lite. :)
De här har jag iaf beställt en så länge resten får det bli vecka för vecka :)



Familjeram för 10 bilder, 549:-
UNDERBAR!!



Dom här krukorna fick jag gratis, å jag tyckte dom var lite söta ändå :) passar fint i köket!
2 st för 249:-



Leksakskorg: 299:-



Förvaringsbox 2 st: 329:-

Resten av grejjerna jag vill ha får ni se en annan dag! ;)

Hörs! Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0