Semester och Böda ;)

yes sitter på tåget på väg till öland till mina fina vänner och min lilla dotter! Som jag längtar tills jag får pussa på henne!!

Å har semester i 2 veckor nu, så underbart!
Jag ska hinna med Öland, stockholm och Linköping, å sen kommer ju Karro hem den 27 å fy tusan va jag längtar efter henne! Den helgen tänkte vi även ha kalas för lilla kaylie som fyller 2 år! :) tror det får bli ett barnkalas en dag å ett vuxen kalas än annan dag för det är så mkt barn nu :)))

När jag kommer hem från Böda så måste jag ta tag i tränandet! Eller om jag kör på efter semestern kanske :) haha de känns som det kommer bli en hel god mat! Haha :)

Vi hörs! Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0