Sicken vecka å sicken helg! ;-)

Förra veckan bestod utav jobb jobb jobb å jobb, å lite packa, å självklart mys med min älskade dotter!!

I fredags slutade jag jobbet halv 6, sen begav jag mej hem för att göra mig iordning för fest ;-) å sicken lyckad kväll!! Så skoj har jag inte haft på länge!! :-)

Lördagen va ja bakfull hele dagen, men ledig :-) äntligen!! Så de blev mys i soffan hela dan typ!

Igår jobbade jag på morgonen å sen packade jag hela jävla kvällen, asså de tar ju aldrig slut.... Har ju hur mkt skit som helst.. Ska bli så skönt å komma in i den nya lägenheten så man slipper bo i flyttlådor å i ett stort jävla kaos!

Ikväll blir det jobb, å resten av veckan med, men är så glad för 2 lediga dagar denna vecka :-) hoppas på fint väder då fredag o lördag!!

Den 27 juli kommer Karro hem!! Å va jag längtar!<3 1 år å 2 månaders sen jag träffa henne sist.. Helt sinnes!

Pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0