Tisdag

Oh yes! Idag börjar jag inte fören vid 16, ska jobba med en ny tjej idag så de ska bli spännande :)

Igår va kaylie hos mormor medans jag jobbade, hon har ju ögoninflammation så då kan man ju inte va på dagis..

Fy fan va å tanka upp min bil igår, 713 spänn! Hemska pengar! Haha Ne jag är inte van vid att behöva tanka min bil själv.. Men fy tusan va skönt det känns ändå trotsallt ;)

Denna vecka är jag ledig fredag lördag så då hoppas jag på lite fest :) Gud jobbar ju var ända helg så de blir ju inte mkt sånt nu för tiden, inte för att jag är så intresserad längre men nån gång ibland kan väl va skoj ;)

Idag ska jag försöka städa lägenheten ä kanske börja packa lite smått...

Pussssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0