Hej snyggingar!! :)

Idag har jag ju jobbat, så skoj de var!! :) Är ledig imorn sen jobbar jag hela veckan tills söndag :)

Det hade gått riktigt bra på dagis idag oxå för min lilla skrutta! :)

Igår köpte jag en ny vårjacka och skor till kaylie! :)

Nu sitter jag och ska beställa vår/höst overall till kaylie.. eller jag kan inte bestämma mig om jag ska beställa 2 delad eller om jag ska ha en overall till henne.. men de känns ju som overall är bättre när dom leker i vatten och sand åsdär..
Åsen har hon ju redan ett ofodrat regnställ, och ett fodrat regnställ..
Ja de får nog bli en overall! Nu är det bara vad för overall, finns ju hur många som helst!!

Imorn ska jag träna! :)

Vi hörs!

Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0