Åh..<3

Idag fick jag ett samtal från min föredetta svärmor! Så underbart å få prata med dej, som du sa det är aldrig ens fel att 2 träter.. Jag säger inte att det jag har gjort är acceptabelt, men att allt har börjat för en anledning, ni som ser ner på mig och pratar skit om mej bakom min rygg å ser upp till huth, ni vet ingenting om mej och mitt liv sen innan.. Så att gå bakom ryggen å snacka en massa skit om saker som inte är sanna, är inte okej...

Idag har jag haft en underbar dag, och har nog glömt vad jag egentligen vill i mitt liv!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! Nu ska jag krypa ner brevid min fantastiska dotter som går före allt oavsett vad! <3

Pusssss



Kommentarer
K

<3

2012-05-27 @ 00:07:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0